تبلیغات دیجیتال
تبلیغات دیجیتال از موثرترین روش ها برای سوق دادن مخاطبین هدف به سمت تجارت شماست. برخلاف تبلیغات سنتی، در کانالهای دیجیتال، میتوانید مشخص کنید تبلیغ دقیقاً برای چه دسته از افراد نمایش داده شود. دقیقتر بگوییم، میتوانید تعیین کنید چه افرادی تبلیغ تان را ببینند!

انواع تبلیغات دیجیتال
تبلیغ در گوگل به معنای ارائه پیامهای متنی است که در بالای یا پایین صفحه نتایج جستجو ظاهر میشوند و با لینک به وبسایت تبلیغکننده همراه میشوند. سیستم عملکرد آن به این صورت است که کاربران عبارت کلیدی مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل وارد میکنند، و در پاسخ، تبلیغاتی که با موضوع جستجو مرتبط هستند، نمایش داده میشوند. این تبلیغات میتوانند به تبلیغکننده کمک کنند تا با جذب ترافیک کیفی به وبسایت خود، موفقیت بیشتری را تجربه کنند.
اگر به دنبال افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خود هستید، تبلیغات نصب اپلیکیشن (CPI) بهترین گزینه برای شماست. با استفاده از این تبلیغات، میتوانید اپلیکیشن خود را در جایگاههای مختلف تبلیغ کنید، از جمله درون اپلیکیشنهای ایرانی و خارجی.
مدل تبلیغات کلیکی (PPC) به عنوان یکی از رایجترین روشهای تبلیغات آنلاین شناخته میشود. در این مدل، صاحبان کسبوکار آنلاین تبلیغات خود را روی پلتفرمهای تبلیغاتی اجرا میکنند. هزینههای تبلیغ در این مدل فقط در صورتی پرداخت میشود که یک کاربر روی تبلیغ کلیک کند.
رسانه های تبلیغات دیجیتال
درون اپلیکیشن
گوگل ادز
وب
روابط عمومی
شبکه اجتماعی
