تبلیغات BTL چیست؟

BTL به عنوان اختصاری از “Below the Line Advertising” استفاده می‌شود و به عنوان تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط نیز شناخته می‌شود. در تبلیغات BTL، استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات مستقیم به منظور دستیابی به مشتریان هدف به کار می‌رود. این نوع تبلیغات برای معرفی محصولات و خدمات از رسانه‌های غیر تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله، و بیلبوردها استفاده می‌کند. شرکت‌ها در استفاده از استراتژی بازاریابی و تبلیغات BTL، بیشتر به بهبود نرخ تبدیل و ارتقاء عملکرد مستقیم خود متمرکز هستند تا از سوی دیگر افزایش آگاهی از برند.

 

خدمات Btl شامل چه مواردی می شود؟

  • برگزاری رویداد‌ها (همایش، سمینار، نمایشگاه) 
  • فعالیت‌های تبلیغاتی در محل فروش (POS) 
  • نمایش خیابانی (Roadshow) 
  • پخش نمونه (Sampling)
  • چاپ انواع کاتالوگ و بروشور باکیفیت ایده آل
  • تولید هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار و خلاقانه
home_section3_2-copy-bita-min

مشاوره رایگان با ما